اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

رئیس دولت تعدادی از شرکا و سرمایه گذاران پروژه گاز طبیعی مایع کم آلاینده ADNOC را پذیرفت

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، صاحب سمو شیخ محمد بن زاید آل نهیان، رئیس کشور (خداوند او را حفظ کند)، امروز از تعدادی از شرکای جهانی و سرمایه‌گذاران استقبال کرد که قراردادی را برای پیوستن به پروژه گاز طبیعی مایع کم‌انتشار “آدنوک” در الروایس امضا کردند. این مراسم با حضور سمو شیخ خالد بن محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی و رئیس شورای اجرایی امارت ابوظبی، برگزار شد.

سمو ایشان در این دیدار که در کاخ ساحلی ابوظبی برگزار شد، از مسئولان شرکت‌های امضاکننده قرارداد استقبال کرد که به همراه آنها دکتر سلطان احمد الجابر، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی نفت ابوظبی “آدنوک” و گروه شرکت‌های تابعه آن حضور داشتند.

سمو ایشان این قرارداد را مبارک دانست و بر اهمیت آن در راستای ابتکارات مداوم امارات برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های انرژی پاک تأکید کرد. هدف این اقدامات، یافتن راه‌حل‌های مشترک برای چالش‌های موجود در بخش انرژی و تقویت همکاری با شرکای بین‌المللی این بخش است تا به توسعه پایدار برای همه کمک کند.

در این دیدار، بحث و تبادل نظر درباره استفاده از راه‌حل‌های نوآورانه برای پیشبرد توسعه اقتصادی پایدار و تحکیم مبانی آن، همچنین یافتن راه‌حل‌های عملی برای تحول در بخش انرژی مطرح شد.

در این نشست، سمو شیخ حمدان بن محمد بن زاید آل نهیان، معاون دفتر ریاست جمهوری برای امور خاص، و شیخ محمد بن حمد بن طحنون آل نهیان، مشاور امور خاص در دفتر ریاست جمهوری نیز حضور داشتند.

قرارداد مذکور توسط دکتر سلطان احمد الجابر، موری اوشینکلوس مدیرعامل شرکت “بی بی”، کنیچی هوری مدیرعامل شرکت “میتسوی و شرکا”، وائل صوان مدیرعامل شرکت “شل” و پاتریک پویانیه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت “توتال انرژی” امضا شد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا